Alla inlägg den 12 november 2012

Av SimmaCyklaSpring - 12 november 2012 19:58

Vi har kört intervaller av många olika slag och även prövat att köra dom på lite olika dagar. Tisdagar och onsdagar har det mest varit. Men nu blir det måndagar några gånger framöver. När vi samlades för kvällens övning var vi hela tio stycken som kände för att plågas lite. Märit som varit borta från oss ett tag var tillbaka. Trevligt Märit att ha dig hos oss igen.


På knä har vi Rebecka och Maria H. Övriga är Thomas, Pär, Märit, Ingemar, Jessica, Ann och Peter.


Det börjar bli lite kyligt så allt vi skulle göra under kvällens pass drogs inne i värmen. När vi väl är ute är det bäst att hålla igång så man håller värmen. Kvällens huvudpass bestod av en "Pyramid" modell kort. 2*800 2*400 2*200 2*100. Det kanske inte verkar så mycket men det räcker bra för att köra slut på sig. För egen del måste jag ju också börja tänka på kondisen. Den har ju blivit lite eftersatt på slutet. Det fick jag bittert erfara i lördags när jag var ute med Emil Lindgren och gänget på MTB i tre timmar. Jag körde alltså intervaller på cykeln, dubbla sträckor var lagomt så på det viset fick även jag mig en genomkörare.


Nu på lördag kör vi som vanligt, mer om detta kommer om några dagar. Men kolla alltid bloggen. Man vet aldrig vad som dyker upp. Tjingeling!


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards