Alla inlägg den 26 november 2012

Av SimmaCyklaSpring - 26 november 2012 19:45

Ja, det fick vi verkligen bevis för i dag. För när vi samlades till kvällens övningar kan jag tala om att det skilde över 50 år mellan yngste och äldste deltagare. I simmacyklaspring-gänget spelar det ingen roll. Vi tränar och trivs tillsammans utan att bry oss om sådana små petitesser som ålder.


Hela stora gänget som var på träningshumör, på knä, Johanna, Amanda, Thomas och Märit. Stående ser vi Maria, Peter, Rebecka, Ingemar, Jessica, Anna och Malin.


Riktigt roligt var det att återigen få en ny deltagare med på våra träningar. Det var Amanda som var med för första gången och förhoppningsvis får vi se dig Amanda många fler gånger framöver.


Vi drog iväg raka vägen upp till elljusspåret och där körde vi backträning så det stod härliga till. Jag tappade räkningen så dom trodde jag höll på att luras. Men så var det inte, det var bara ett tecken på att jag själv var riktigt trött. Men så skall det vara efter ett träningspass av detta slag. På vägen tillbaka till simhallen stannade vi till och körde lite styrkeövningar. Nu hoppas jag att det känns i bena på allihop i morgon. Annars vet ni att det gäller att ta i ytterligare lite mer nästa gång.


Det var då några som hade onödigt mycket spring i bena kvar när vi var på väg hem. Inga namn nämns här, men dom skall få ett par extra vändor i pris nästa gång.


Om allt går som det är tänkt så ses vi på lördag.

Bara viljan finns, så spelar resten ingen roll. Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards