Alla inlägg under november 2022

Av SimmaCyklaSpring - 28 november 2022 16:50

Efter att jag skadade mig i somras tog vår bäste granne över skötseln av vår tomt, och den är inte liten. George klippte gräs ena dagen och kom in och körde med trimmern runt gärdesgård och blomrabatter dagen därpå. Så höll Georg på hela sommaren. När han nu fyllt lite år också ville vi fira honom och tacka för hjälpen sedan i somras. Det blev en resa till Stockholm med Georg och hans fru Anna. Hotellboende och show och mat på Golden Hits på Kungsgatan. Där var det fullt ös från början till slut.


Här kommer lite bilder från kvällens hålligång.


Vi fick platserna närmast scen så det var lite svårt att fotografera. De dansade nästan på oss. Men det gjorde inget, jag var beredd att ta emot ifall det skulle behövas.


Närmare än såhär blir det inte. Rätt som det var åkte porslinet bort från vårat bord och det blev dans på bordet. Man har ju hört talas om kalas med dans på bordet, nu har vi varit med om det också, fullt ös. Här sitter Georg med glas i ena handen och koppen i den andra. Resten var som sagt bortplockat.


I samband med efterätten blev Georg uppmärksammad lite extra då han blev serverad en fyrverkerisprakande drink.


Även det roliga har sitt slut och här är vi på väg till hotellet genom stockholmsnatten. För den som aldrig varit på Golden Hits kan jag verkligen rekomendera stället. Jag är säker på att Anna och Georg håller med om det. Väl värt ett besök. Tjo.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards