Alla inlägg den 13 juni 2014

Av SimmaCyklaSpring - 13 juni 2014 15:45


Men vi börjar väl som vanligt i Norberg, jag har svårt att passera Elsa utan att ta en fika.


Nu är det tre mil kvar till Motala och då passerar man denna plats. Här brukar det gå tungt vill jag lova. Ungefär som att passera Västerbron för andra gången på Stockholm Marathon.


Här går det undan på kullerstenarna, GP-tävling på torget i Motala på torsdagkväll.


Jaha, punka på bakhjulet under transporten i bilen, tur att det inte blev på Halvvättern förra helgen. Bara att köpa nya däck o slang.


Nu har jag fått på nya slangar o däck så nu har jag garderat så gott det går.


Så har resten av gänget vaknat och det är dags för frukost.


Nummerlapparna hämtas.


Kontrollerar att allt är rätt. Det verkar stämma, för Kalle, det är väl jag det.


Alla fick vi våra nummerlappar så nu är det bara att ta det lugnt så vi orkar upp klockan två i natt. Vi startar klockan fyra så då gäller det att vara pigg.


Hittade ett par fina hjul, undrar hur snabb jag skulle bli med dessa. Kanske är bättre att träna lite hårdare.


tack o hej så länge. Nu viloläge. Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards