Alla inlägg den 13 december 2011

Av SimmaCyklaSpring - 13 december 2011 20:01

Ja förutsättningarna för att springa "olgor" var väl inte dom allra bästa med det väder som var idag. Det var dock sex tappra själar som var laddade inför kvällens intervallpass under Marias ledning. Själv dras jag fortfarande med en förkylning som inte vill ge sig så jag nöjde mig med att ta en bild och vara med på lite uppvärmning innan jag drog mig tillbaka till simhallens foajé.


  De som trotsade vädret denna kväll var Lena, Frida, Johan, Ingemar, Maria och Ann.


Eftersom jag inte var med på det hårda passet så vet jag ju inte riktigt vad dom hade för sig, att det var kämpigt kan jag förstå för jag vet då aldrig att jag har sett Lena så slut någon gång som hon var idag. Att dom andra är starka och snabba är ingen överaskning och nu har vi en till som gott och väl kan kalla sig löpare. Bra kämpat Lena och bra kämpat till er alla andra som körde ett hårt pass under rådande omständigheter.


Nu hoppas jag på bättre löparväder till lördag så hoppas jag att vi ses då. Lägger som vanligt in en blänkare om det på torsdag. Ha det bra till dess. Tjingeling. 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards