Alla inlägg den 28 juli 2014

Av SimmaCyklaSpring - 28 juli 2014 22:15

Idag när jag skulle ta första bilden visade det sig att jag glömt minneskortet kvar i datorn. Steven var dock så snäll så han styrde om starten så att jag fick springa in och hämta det. Därför är första bild hemifrån mig denna gång.


Men det stod inte på förrän vi hade åkt över Åsen och vidare mot Västerby, denna bild är på vägen dit någonstans. Soligt och fint var det iallafall.


Som rubriken antydde så var det ingen mindre än Matthias Wengelin som gjorde oss sällskap idag. Han behövde väl en vilodag så då passa det att ta en runda med oss.


När vi kom till Vikmanshyttan var det problem med en cykel. Men det löser sig alltid för det finns många duktiga mekaniker i detta gäng.


När vi drog därifrån drog Matthias upp cykeln på bakhjulet på väg över Holmboberget. Efter några km mötte vi en mindre buss vilket gjorde att Matthias blev tvungen att lägga ner framhjulet på gruset igen. Hade vi inte mött bussen hade han väl åkt på bakhjulet än.


Nu tar vi en liten paus på väg mot Lodstöparbo. Då passar jag på att ta en bild på Matthias.


När jag ändå är igång tar jag en på Peter också.


Ja då är det väl lika bra att ta en på resten också. Sedan blev det en dryg körning den biten som var kvar så några fler bilder blev det ej.


Pröva att filma lite när Matthias åkte på bakhjulet så nu får vi se hur det blev.
   

Efter 2.30 var vi hemma igen och i vanlig ordning så hade Steven fixat en riktig kalastur. Han är verkligen suverän att hitta på fina rundor åt oss.


Föresten, imorgon kl 08.00 för den som vill startar vi en liten runda på racer från Jetmacken. Välkomna de som vill!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards