Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

En bra start på helgen

Av SimmaCyklaSpring - 8 oktober 2011 18:10


I strålande väder samlades vi hela elva personer i morse för en löptur även denna Lördag kl 9,00

  Hela gänget innan start!

Det är verkligen kul att det droppar in fler och fler för varje gång och vi hoppas att ni som är nya tycker det är trevligt att springa med oss och hoppas att ni vill komma åter nästa gång vi tränar !

( ja det gäller ju naturligvis er som brukar vara med också ...)


Färden bar mot golfen till , runt Ljustern

  Fortfarande pigga oh glada

  LIte tröttare


     


Efter ca 7 kilometer i Dalkarlsnäs, skildes vi åt och en grupp sprang vidare runt Ljustern för en runda på cirka 11 km .

Ni fick säkert ett fint avslut ?

Vi andra sprang vidare mot Lerviken till och sedan tillbaka mot Säter, över åsen via Campingen och tillbaka.

När rundan var klar hade vi sprungit ganska så exakt 15 kilometer.

Kalle håller vad han lovar när han planerar passen....


  Några var vi som inte kunde låta bli att köra lite accelerationer när passet var klart .

Kan ni tänka er en bättre utsikt under tiden än detta ??


Höstlöven fortsatte falla och alla begav sig glada och nöjda hemåt i fortsatt strålande sol.

Nu njuter vi av hösten !

Trevlig helg


Maria


 
 
Ingen bild

Johan

8 oktober 2011 19:03

Vilken härlig löptur de var i morse + lite simskolning av Maria efteråt, Tack för det!!

 
Ingen bild

Kalle o Lena

8 oktober 2011 21:02

Ser ut att ni haft det fint. Det blev 50km cykling for oss. Imorgon blir det en fikatur till Petra. Ha det bra pa er.

 
Ingen bild

Maria

9 oktober 2011 11:29

Ja det var en kanontur !
KAlle ; låter som ni har det bra !
Själv får jag nöja mig med en fikatur till Torsång idag (med bilen som färdmedel...)
"Vilovecka" denna och nästa vecka så det gäller att passa på !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards