Alla inlägg den 1 oktober 2020

Av SimmaCyklaSpring - 1 oktober 2020 17:45

Vad är nu på gång då måntro. Jo jag gjorde ju en vaniljsås igår och då blev ju äggvitorna över. Efter en natt i kylskåp är det perfekt att göra maränger. Nu är smeten färdigvispad.


Nu skall de bara stå en stund och sätta till sig lite innan de skall in i ugnen.


Några timmar senare har jag två plåtar med fina maränger.


Har även hunnit med att ta upp hela årets skörd av röda och gula betor. Det var snart gjort för vi hade inte så många.


Sedan åkte gubben och gumman in som har slipat färdigt för i år. Nu får de vila till nästa sommar.


Kunde inte hålla mig när Erik skulle köra ett pass. Det blev premiär för innesäsongens träning med en timme för min del. Står nog inte på förrän jag sitter där igen. Det är så bekvämt. Inte en massa kläder och inte en cykel som skall tvättas efter varje pass. Framförallt slipper man vara rädd för att bli påkörd av någon mobilsurfande bilist. Sådana finns det sorgligt nog alldeles för många av.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards