Alla inlägg den 28 februari 2016

Av SimmaCyklaSpring - 28 februari 2016 14:10

När jag vakna satte jag igång en deg på sex kilo. Några timmar senare är den delad i sex och här ligger de inlindade i bakdukarna i jäskorgarna. Nu skall de in i kylskåpet där några får kalljäsa till imorgon. Några tar jag inte hand om förrän på tisdag. När det var gjort började jag få andra tankar i skallen.


Just det, jag har ju blivit så pass pigg att jag kan ligga utan käpp, då är det väl lika bra att pallra sig upp på cykeln.


Idag höll jag mig dock på lättåkta vägar. Nu är jag efter snart en mil uppe i Magnilbo, där lutar det mot även om det inte syns så mycket av det på bilden.


På vägen mot Gustafs var det bitvis såhär fint.


Härligt väder att vara ute i, även om det går tungt efter att åter ha vilat i några veckor. Drygt tre veckor faktiskt. Men nu är jag på gång igen. Gäller att ta det lite lugnt ett tag bara. Nog så svårt kan det vara.


Efter att ha passerat Gustafs så tog jag hemvägen via Solvarbo.


Nöjd och belåten och en smula trött var jag hemma igen med tre nya mil på träningskontot.

Gör en test att länka till min Garmin. Vi får se hur det går, som det var förut verkar det inte vara längre. Vi får väl klicka på länken och se vad som händer. 

Halloj så länge!

https://connect.garmin.com/modern/activity/1066687652


 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards