Alla inlägg den 3 maj 2015

Av SimmaCyklaSpring - 3 maj 2015 13:20

Idag hoppar vi över den traditionsenliga startbilden och lägger en bild på min cykel istället.


Det blev en dryg första mil. Här är vi på väg upp mot Silvbergs gruvhål.


Efter en mil är det perfekt med en liten vilopaus.


Efter en halvmil till är vi nere i Grängshammar.


Där passerar vi Silvbergs Kyrka och drar in på "vildsvinsvägen" 


Vi klarade oss dock utan att stöta ihop med några vildsvin idag, och det var ju skönt.

 


Ett träd hade rasat över vägen så vi fick passera i diket, ett lerigt sådant.

 


Efter två mil är vi framme vid dammen så då var det läge för en andra paus.

 


Nu har vi passerat Sörbo och är på väg mot Mossbysjön. Här lutar det åt fel håll tycker Lena men hon kämpar på.


Efter tre mil har vi även passerat Dammsjön och är nästan framme vid Solvarbo. Då tar vi en paus i solskenet för att orka vår sista bit hem. Ja det var en riktigt fin runda i solen. Den längsta som Lena kört på MTB, hela 36 km blev det. Hon är stark vill jag lova. Frågan är om inte jag börjar piggna till också. Det är så jag börjar bli sugen på lite hårdare körning. Vi får se hur kroppen reagerar på dagens tur, för nu vill jag börja gasa lite mer.

Vi hörs, hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards