Alla inlägg den 4 maj 2015

Av SimmaCyklaSpring - 4 maj 2015 20:09

Eftersom Lena jobbar ikväll och ville göra annat imorgon så skulle jag få vänta till onsdag om jag skulle få sällskap av henne på en tur. Då bestämde jag mig för att ta en egen liten tur. Tänkte köra lite hårdare på stig nu när jag kör heldämpat. Är ju sugen på att kolla hur det känns.


Nejdå, jag har inte tänkt kasta cykeln i soptunnan. Så dåligt gick det inte. Jag körde en hel del stig innan jag körde upp till Lodstöparbo för att sedan ta stigen ner till Dalkarsnäs. Den stigen är ju riktigt besvärlig med en massa sten. Nu var det regnigt och blött så det gällde att passa sig. Nog märktes det att cykeln går bra men motorn är för tillfället inte på topp.


Riktigt lortig blev cykeln men nu är den ren och fin igen och väntar på nästa tur. Nu har jag cyklat två dagar i rad så då passar det bra med en vilodag imorgon. Sen får vi se om det inte kan bli en tur på racern på onsdag, verkar ju som det kan bli fint väder då.

Det var allt från Ovangårdarna idag. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards