Alla inlägg den 31 mars 2012

Av SimmaCyklaSpring - 31 mars 2012 12:06

Idag när vi hade samling var vi åtta löpsugna. Jag var enda killen. Jag har definitivt inget emot att springa med sju tjejer, det är jättetrevligt. Men man funderar ju ändå vad alla killar gör. 


  "Tjejligan" Frida, Malin och Lisa. Anna, Sandra, Jessica och Lisa.


Jag hade trott att det skulle bli lite ruskväder idag men det var ju det bästa väder man kan tänka sig. Ja, det var ju lite blåsigt, men vadå. Härligt härligt.


  Vi drog raka vägen upp i skogen och började med lite fin stiglöpning. Sist i fältet ser vi Anna som varit borta från oss ett tag men nu hittat tillbaka. Skoj Anna och hoppas det gick bra.


  Nu är vi snart ute på Smedjebacksvägen för att sedan ta in vägen runt Ljustern. Ni ser vad härligt det var på vår runda idag.


Själv vek jag av och sprang över "golfen" till simhallen och fick då sju km. Tjejerna fortsatte runt Ljustern och fick 13 km. Några förlängde även runt Lerviken och då blev det nästan 19 km.


  Såhär brukar inte Ljustern se ut i mars. Nästan hela sjön är isfri. Jag har inte koll på datum men det här måste väl ändå vara rekordtidigt.


Nu laddar vi för ett testlopp på onsdag, välkomna då.


Tjingeling tjingeling.  

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards