Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Härlig fikatur i sommarvärmen!

Av SimmaCyklaSpring - 27 maj 2012 13:54

Vi blev inte mindre än sex cyklister som i sommarvärmen tog en kanonfin tur. Fem var vi som for från Säter kl 09.00 och vi styrde kosan mot Torsång. Där mötte vi Johan som farit från Falun och så blev vi sex som fortsatte förbi Ornäs och Aspeboda. När vi passerat Falun och rundat Runn så var vi vid Torsång igen och då passade vi på att ta en fika. Efter den härliga fikapausen bar det av hemåt Säter igen. Vi hade 96 km på våra mätare men jag är väl lite fjollig så jag fick med mig Johan uppför Bergbacken o vända så det blev 100 km när vi var hemma.


  Två fina led låg vi på ganska ofta. Det går lätt när man ligger på rulle.


  När kameran kom fram blev det tre led. Alla vill vara med på bild.


  Efter 75 km var vi vid Torsång och då satt det fint med en fika. Här ser vi Patrik, Johan, Bo och Peter.


  Förutom Patrik, Johan och Bo så är även jag och en annan Peter med på denna bild.


  Sådär, nu är Johan och jag hemma igen nöjda och belåtna med dagens tur.


Ni som vill springa intervaller, glöm inte att det är tisdag som gäller denna vecka.


Tjingeling!!!    

 
 
Ingen bild

Johan

27 maj 2012 15:30

Ja det här var en riktigt fin tur må jag säga :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Fredag 26 juli 18:55

I mitten av maj började jag jobba på huset. Har hunnit fixa en överliggare på altan samt en stolpe på altan som var lite vattenskadad (rutten). Oljade sedan altangolvet samt målade ena långsidan på huset. Tre köksfönster är också nymålade. Här har...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 17 juli 10:21

Jag gjorde en liten vurpa när jag körde Mörksuggejakten förra helgen i Rättvik. Det bar sig inte bättre än att killen som låg snett framför mig till vänster gjorde en hastig sidoförflyttning. Om han körde på mig eller om jag körde på honom skall j...

Av SimmaCyklaSpring - Måndag 8 juli 09:57

Redo för avfärd till Rättvik och 72 km körning på MTB. Skall bara förbi i Gustafs och hämta Johan.   Stod inte på förrän vi var i Rättvik och Enåbadets Camping. Vi har bara nio mil dit men det är skönt att vara på plats en dag före. Kan häm...

Av SimmaCyklaSpring - Fredag 5 juli 11:22

Har varit väldigt osäker vart jag står men nu står jag ändå här och skall ge mig ut på ett sista pass före helgens race i Rättvik. Det är Mörksuggejakten vilket är ett lopp på MTB som är 72 km långt. Jag var upp dit i onsdags och fick en visning a...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 3 juli 19:39

Ajajaj, vad skall detta bli. Jädrans vad det har jäst, det är så degen hänger över.   Ojdå ser ju riktigt bra ut efter en timme i ugnen.   Några timmar senare hade jag fem fina bröd. Hade en fjärdedel Emmer vilket är ett gammalt kult...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards