Alla inlägg den 19 april 2014

Av SimmaCyklaSpring - 19 april 2014 17:40

Ja nu är man hemma från mallis och det är slut på fincyklingen, nu är det dags att höja tempot lite så man kommer i form till sommaren. Här passerar jag kanotstadion i Torsång på väg mot Falun för att möta Lisa.


Här kommer Lisa farande så det är för mig bara att vända om och slå följe med Lisa till Säter igen.


Lisa hade hunnit 23,5 km och jag 22,5 km vilket gjorde att jag fick precis 45 km på förmiddagen. Lisa skulle hem och måla om ett bord som hon hade i vårt garage.


Lite mat och några timmar senare var Lena hemma och sugen på en tur. Jag och Erik gjorde henne sällskap.


Här passerar vi älven i Skedvi och Erik ligger på rulle.


Full fart framåt med Skedvi kyrka i sikte.


Nu passerar vi älven igen, denna gång i Gustafs. Erik och Lena ligger och myser bakom mig. Då blev det 40 km till. Det var första passen efter mallisresan, har varit lite krasslig men hoppas att det är borta med dagens två pass.


Det gäller att hålla sig frisk nu när det bara är två månader kvar till Halvvättern och Vätternrundan.


Vi hörs, tjing tjong för denna gång!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards