Alla inlägg den 11 september 2012

Av SimmaCyklaSpring - 11 september 2012 19:58

Nästan en tredjedel av löparna som ställde upp när det bjöds in till DM i terränglöpning i Djupdalarna var våra kompisar i SimmaCyklaSpring-gänget. Det var ju skoj men det är ju synd att ett DM inte lockar fler än 25 deltagare. 


 

Här har löparna radat upp sig i väntan på start. Herrseniorerna skulle springa tolv km, övriga springer åtta.


 

Sådär, nu bär det av och mitt i bild med nr 80 kan vi se Ingemar. 


 

Per satte av i en hiskelig fart och passerar här efter drygt tre km.


 

Här kommer Mattias på första varvet efter drygt tre km.


 

Ingemar har också full fart framåt.


 

Här kommer Maria och passerar som första "veterandam" men hon är inte gammal för det.


 

Thomas som vi inte sett på ett tag på våra träningar ställde idag upp och sprang hela 12 km. Han har nog legat på träningsläger någonstans och toppat formen inför dagens tävling.


 

Ann får lite vätska när hon beger sig ut på andra varvet.


 

Nu är det målgång och Anna Maria hejar här på sin pojk Viktor som kutar i mål.


 

Gladast idag över att komma i mål var nog Maria. Tror jag det så fort som hon sprang, snabbast av alla damer.


 

När Rebecka och Johanna pustat ut ett tag poserar dom villigt för fotografen.


 

Jag tror det fanns lika många fina medaljer som det fanns löpare. I skrivande stund har jag inte tillgång till några resultat, men kommer dom inte på TV-sporten i kväll kan jag lägga upp en länk till arrangörens hemsida när resultaten finns där.


Vi ses i morgon om någon orkar och vill. Skriv isåfall om ni kommer. Annars är det ju ingen idè att jag åker dit.


Tjingeling, kom o spring!



Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards