Direktlänk till inlägg 19 juni 2019

Bikefitrunda del två

Av SimmaCyklaSpring - 19 juni 2019 22:23

Efter förmiddagens bikefit på Eriks cykel har han nu hunnit arbeta under eftermiddagen och nu ger vi oss av på en ny testrunda.

Fina vägar i Stockholm. Fin skog också på sina håll.

Nu drar Erik på så det står härliga till. Man kan tro att han fått en ny cykel.

När vi var i trakterna av Täby blev det oroväckande mörkt på himlen. När vi sedan vände började det regna. Det var inte måttligt heller så vi sökte ett tag skydd under taket på ett cykelställ. 59 km blev kvällens tur. 29 km blev förmiddagens tur. Med det fick det räcka med cykling denna dag.

Lagomt när vi fått i oss lite käk igen kom Erik på att det skulle vara ett rockband på Gröna Lund. Sagt och gjort så knallade vi dit.

Det är ju inte var dag jag är på Gröna Lund så det var riktigt trevligt att knalla runt där.

När vi tyckte oss fått en lämplig ranson av vad Gröna Lund hade att erbjuda för kvällen vände vi på klacken och gick hem. Vi stannade dock till på Djurgårdsbron för att ta en bild. Ja man hinner en hel del på dag bara man vill.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 9 mars 09:08

Ja nu är vi i Stockholm ett par dagar. Vi började vår vistelse med att träffa en kär gammal bekant till mig som jag lärt känna genom mitt arbete. Det är Birgitta här till höger i bild som bor i Stockholm. Första gången vi träffades är faktiskt bra...

Av SimmaCyklaSpring - Fredag 1 mars 09:39

Ja det var länge sedan jag skrev på bloggen. Senaste inlägget var den 16 septemer ifjol. Då hade vi precis kommit hem från en vända i norr med husvagnen. Jag var rejält förkyld då och det blev lite stiltje på det mesta. Orken tröt helt enkelt. Har ...

Av SimmaCyklaSpring - 16 september 2023 10:36

Ja nu har vi varit ute på en riktig långrunda. Vi for i lördagsmorse och efter 53 mil var vi vid Nordmalings Camping. Där övernattade vi innan vi for vidare.   Vi stannade till i Umeå och besökte platsen där K4 låg när jag var i det militär...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards