Alla inlägg den 4 november 2013

Av SimmaCyklaSpring - 4 november 2013 21:30

Jajamen, nu är det bara att hålla i. Nu är det så att anmälan till nästa års Vätternrunda öppnade idag kl 19.00 och det gick så bra att nu är Lisa, Johan och jag anmälda. Redan efter två timmar kom det ett bekräftelsemail att vi hade tilldelats en varsin startplats. Snabbt som tusan var jag in och betalade startavgiften så nu finns ingen återvändo. Bara att träna på så jag hänger med Lisa o Johan nästa år. Lisa och jag har ju åkt några Vätternrundor tidigare men för Johan blir det premiär. Johan är ju stark så det går nog bra, Lisa är ju också stark och vet vad det innebär att åka runt Vättern. Jag är ju inte så stark men får förlita mig på min rutin och hoppas att den hjälper mig runt på min nionde runda.


Här ser vi Johan, Lisa och mig direkt efter målgång på årets Halvvättern. Men nu får vi rikta in oss på att för första gången köra dubbla sträckan tillsammans. Det skall bli riktigt riktigt skoj, hur det går lär jag få återkomma till.


Vi hörs o syns, kanhända redan på lördag. Eventuellt lägger jag ut om ett gemensamt MTB-pass igen. Håll koll på bloggen, man vet aldrig vad som händer. Tack o hej! 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards