Alla inlägg den 19 augusti 2022

Av SimmaCyklaSpring - 19 augusti 2022 19:21

Nu går det så bra så jag är på två hjul igen och då passade jag på att baka Engelska julkakor. Nu blir det lite cykelfika även om jag bara kan cykla på trainern ett tag.


Jodå, satte mig på trainern idag igen, hann lagomt börja så kom det ett SMS att vattnet skulle vara avstängt i två timmar. Två timmar är mer än vad jag klarar av såhär i början. En timme fick det bli. Sedan tänkte jag för mig själv att om det börjar regna får jag väl gå ut och duscha i det så länge.


Ajaj, så skulle jag inte ha tänkt. Det stod inte på förrän det kom världens skur. Men det fick vara, jag tog bilen och for ner till Erik och duschade.


Då var det dags igen att bänka sig framför TV:n i tre veckor. Idag börjar nämligen "Vuelta Espania". Det börjar med lagtempo vilket inte är det mest upphetsande. Bra att det körs idag så är vi av med den etappen.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards