Alla inlägg den 20 april 2020

Av SimmaCyklaSpring - 20 april 2020 21:01

Det har inte blivit mycket träning på senaste fem veckorna men här har jag i alla fall hjälp av Ally med att baka pizza.


En björk som blev nedtagen i höstas var det nu hög tid att göra ved utav.


Sådär, nu är den staplad utanför vedboden och nu får tiden och solen sköta resten.


Har vågat mig upp på trainern ett par gånger senaste veckan och trampat lite försiktigt.


Snart dags att hämta hem husvagnen efter vinterförvaringen och innan jag gör det skall jag göra i ordning ett riktigt underlag med betongplattor. Fint skall det vara.


Idag blev det då dags för en uterunda på MTB med Lena. Vi styrde kosan via Solvarbo ända till Gustafs.


När vi kom dit var Ally ute och tränade MTB-körning på en bana som pappa Johan hade gjort i ordning på gården. Sedan for Lena och jag hemöver igen via Mora by, Solvarbo och Dammsjön. Härligt härligt. Hela tre mil blev det i vårvärmen. 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards