Alla inlägg den 5 april 2020

Av SimmaCyklaSpring - 5 april 2020 15:25

Även om det blivit en vilovecka igen så har jag inte blivit utan cykelfika. 


Det är Ally som står för cyklandet. Återigen har vi varit på Säters MTB-bana. Nu är det en fikapaus för Ally, Lisa och Lena.


Själv lade jag kull mig på ett skinn och lutade mig mot en tall i solskenet.


En dag var vi ner i Säters sköna dal, där skuggan är så sval. Men just denna dag var det väldigt fint väder.


Det finns bra med lekutrustning där vilket både Ally och Lisa tog vara på.


Det har ökat explosionsartat med aktiviteter på Zwift på senare tid.


Denna gång var det Lena som körde några mil. Hon behövde dock inte känna sig ensam på banan.


Sådär, nu är jag igång med beskärningen av fruktträden. Första för året är färdigt.


Då satt det fint med en fika i solen tillsammans med Lena. Men det återstår 20 träd så här kan man inte sitta för länge.


Vad vore väl en vecka utan bakning. Nej lite bakning blev det även denna vecka. Känns som det skulle kunna bli ett cykelpass igen om några dagar. Hoppas på det i alla fall. Tjo.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards