Alla inlägg den 28 maj 2019

Av SimmaCyklaSpring - 28 maj 2019 21:40

Vädret var inget vidare så jag drog ut i det längsta  innan jag for iväg. Solen sken framåt fyra och det blir nog bra tänkte jag.


Efter två mil är jag i Torsång och det såg så mörkt ut mot Borlänge så jag tog höger mot Vika. Hann inte åka långt förrän regnet vräkte ner en stund.


Jag har bra kläder så det är ingen fara med lite regn, bara att trampa på.


Nu har jag kommit till grisarna i Stora Skedvi och det är varmt och skönt igen.


På väg mot Husby är det en fin regnbåge som jag tänkte köra igenom.


Nu har jag även lämnat Hedemora bakom mig och är på väg mot Vikmanshyttan.Här har det nog nyss regnat för det är blött på marken.


När jag åkt nio mil ungefär slutar wattmätaren att fungera igen. Mycket krångel med mina tekniska prylar.


När jag sedan rullar in i den stora sjöstaden Säter skiner solen igen.


En alla tiders fin avslutning på rundan blev det 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards