Alla inlägg den 11 maj 2019

Av SimmaCyklaSpring - 11 maj 2019 21:08

   

Cykeln på taket och dags för avfärd för nu skall jag ta mig an Billingeracet i Skövde.

Passade på att hämta ut nummerlappen redan i går så är det gjort till tävlingsdagen.

Cykeln redo.

Jag gör mig redo.

Starten har gått och här kommer eliten med Emil Lindgren i svenska mästartröjan.

Olle och Lena var med och supportade mig. När starten hade gått hade de två timmar att fördriva innan det var dags för mig att varva uppe på Billingen. De hann med att ta en fika under tiden.

Ute efter banan. Foto cykelkanalen.se


Fyra timmar, arton minuter och fyra sekunder efter starten rullar jag här i mål.

Nöjd över att ta mig i mål och med medalj på bröstet funderar jag redan om jag inte borde vara med nästa år igen. Vi får se hur det blir med den saken. Nu skall min MTB få vila fem veckor. Nu skall racern fram för nu är det Vätternrundan som är nästa prövning.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards