Alla inlägg den 16 juli 2018

Av SimmaCyklaSpring - 16 juli 2018 11:12

Ja inte är det väl det bästa vädret med tanke på konditionsträning. För min del räcker det bra med 20 grader. 30 är i värsta laget. Men nu är vi ju inne i veckan då Engelbrektsturen går av stapeln och då är det väl bara att grensla cyklen för ett pass igen. Klockan är bara åtta vilket gör att det inte är mer än 21 grader. Bara att ge sig iväg.


Efter en vända i skogen for jag ett varv runt Ljustern. Åkte så fort jag kunde och tiden blev 28,55. Inte vad jag hade hoppats på men det är ju ingen idé att kasta cykeln i sjön för det. Bara att kämpa på. Är dock glad att jag tog mig ut och körde ett pass.

Av SimmaCyklaSpring - 16 juli 2018 10:58

Tullsängs loge är iordningställd för bröllop. Det är i dag det skall ske, Lisa och Johan skall gifta sig.


Nu åker ringarna på och vigseln är alldeles strax avklarad.


Lisa och Johan med lilla Ally på armen.


Brudparet i risregnet.


Som slutet på bröllopsmiddagen är det nu dags för brudparet att hugga in på tårtan.


Äntligen dags för bröllopsvalsen.


Inte förrän klockan halv fem på morgonen avslutades festen och då hade det redan börjat ljusna igen. Bröllopet var alltså i lördags. Av förklarliga skäl blev det då ingen cykleträning och av lika förklarliga skäl blev det heller ingen cykleträning på söndagen eftersom festen varade ända in på morgonkvisten. All lycka önskar jag brudparet och att jag snart får dem med ut på cyklarna igen.



Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards