Alla inlägg den 6 augusti 2018

Av SimmaCyklaSpring - 6 augusti 2018 10:18

Nu får jag väl lov att säga att det börjar kännas att jag blivit pensionär. Hade jag inte varit det hade jag i dag återgått till jobbet efter att ha haft semester. Jag får lov att säga att det här kommer jag nog också att trivas med. Tänk en dag som denna, klockan är halv åtta och jag kan sätta mig på cykeln och dra iväg på ett pass. Toppen toppen. Hoppas jag nu får ha hälsan i några år så jag kan fortsätta min proffssatning på cykel. Men då duger det inte att stå här, bara att ge sig iväg.


I dag hade jag planerat att köra fyra fyraminuters intervaller på grusvägen mellan Uggelbo och Solvarbo. Det är dit jag är på väg nu.


Härlig morgon att vara ute och cykla. Bara det inte vore så plågsamt med intervaller. Men det är väl sådana som behövs om det ska bli några medaljer framöver. Just fyraminuters sägs vara väldigt effektiva. Jobbiga är de åtminstonde.


Nu är intervallerna gjorda och jag kunde inte annat än att stanna en stund i solen och bara sitta på cykeln och njuta. Det är livet det. Hej å hå.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards