Alla inlägg den 25 juli 2018

Av SimmaCyklaSpring - 25 juli 2018 21:45

Nu är Lena och jag på gång till Gustafs för att ta ett dopp i Dalälven. 


Full fart genom Solvarbo.


Lena tycker att vi kan öka farten så hon lägger i en högre växel.


Framme, nu står det inte på förrän vi tar årets premiärdopp. I Dalälven.


Först lite mys på bryggan.


Jag hoppar i Dalälven.


Erik var ute på en kvällstur och stannade till, utan att bada.


Vi fick i alla fall draghjälp hem, både Erik och jag.

Av SimmaCyklaSpring - 25 juli 2018 11:00

Dags för en morgontur igen då. Skönt att komma iväg i sjusnåret.


Hade inga större planer med turen mer än att ta det lugnt och åka upp till Silvbergs gruvhål och ta en bild. Det är ju inte alltid det blir som man tänkt, nu är jag efter Millionvägen och är snart i Norbo.


Svängde sedan av mot Skenshyttenäs där jag är nu.


Fint i Skenshyttenäs på morgonkvisten.


På väg in i Grängshammar blir jag välkomnad av några kossor.


Efter att ha svängt förbi i Gustafs är jag nu hemma igen och Erik står och väntar med kameran.


Efter en kopp kaffe känner jag mig pigg igen.


Nu är cyklen tvättad igen och redo för nya turer. Men i morgon blir det vilodag. Hej så länge.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards