Alla inlägg den 15 juli 2017

Av SimmaCyklaSpring - 15 juli 2017 13:36

Med en vecka till Engelbrektsturen och fyra veckor till Cykelvasan blev jag sugen att ta en långtur på MTB. Gick upp tidigt och gav mig iväg.


Efter en mil rullar jag in i Vikmanshyttan och klockan är åtta, ser ut att bli en fin förmiddag.


Efter 27 km är jag i Norn. Allt känns bra och det är lugnt och fint.


Var jag är nu vet jag ej, men jag vet dock att jag varit här förut. Det är bara det att det är så jäkla drygt just en bit här men någonstans före Kybacken tror jag nog att jag är.


Två km efter Kybacken tog jag vänster och kom så småningom fram på på Smedjebacksvägen i Åsmansbo. Åkte asfalt till Bommarsbo där jag svängde vänster och har nu haft det riktigt jobbigt ett tag. Nu lutar det äntligen åt rätt håll när jag passerat Norbo Finnmark och är på väg mot Norbo.


Efter sju mil är jag vid Skenshyttenäs och det är ett ställe som är väldigt vackert tycker jag.


Nu är jag på åkrarna ner mot Naglarby och har bara 15 km kvar på dagens tur. Bra är väl det för jag hade lagt en lapp på bordet och skrivit att jag skulle vara hemma klockan tolv. Det blev nästan på sekunden rätt och nu har jag fått mat, bra som jag har det. Resten av eftermiddagen får jag väl ägna åt återhämtning. 


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards