Alla inlägg den 23 april 2017

Av SimmaCyklaSpring - 23 april 2017 15:21

Här står Lenas nyservade racer och väntar på premiärtur med nya komponenter. Det har sutti Sram på cykeln tidigare men det var grejer som Lena aldrig blev kompis med. Antingen byta cykel eller byta komponenter. Cykeln är hon supernöjd med så det blev att byta komponenter så nu sitter det Shimano på.


Solen skiner men det är kyligt. Bara sju plusgrader så det gäller att ha rätt grejer på sig. Nu åker handskarna på så snart bär det iväg.


Mot väggen är det skönt men det blir ingen förbättring av kondisen av att stå där så nu bär det av.


Nyfiken som jag var hur hon skulle uppleva att växla med Shimanos grejer var jag tvungen att ta bilen och fara efter för att höra hur det går. Alla tiders säger Lena där hon far fram. Ja då var racerpremiären gjord för Lena. Hon var bort till Naglarby och vände så det blev tre mil innan hon var hemma igen. Om några dagar är det nog dags för mig också. Är inte riktigt pigg än och vill inte riskera ett bakslag till så idag var jag klok nog att låta min cykel vila.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards