Alla inlägg den 16 april 2017

Av SimmaCyklaSpring - 16 april 2017 17:52

Senast jag skrev hade jag blivit rejält förkyld vilket var vid helt fel tillfälle. Nu får ni se varför jag tyckte det. Jo dagen efter skulle vi till Amsterdam, inte så lyckat att resa och känna sig helkass. Men det finns ju de som har det värre så jag skall inte klaga alltför mycket. Så här kan det så ut när man är där. Kanaler överallt. Och cyklar, men de har jag inga bilder på. Bilder på cyklar finns det ju så det räcker ändå på denna blogg.


   

Här ser vi hela gänget. Olle, Lisa, Linn, jag själv, Lena, Johan och Erik. Vi är nu i Keukenhof och kollar på tulpaner i långa baner. Jisses vad blommor det är där. Helt makalöst vackert. Vi strövade kring i två timmar och hade nog kunnat gå där en timme till utan att hinna se allt.


Mycket vandrande blev det och här har vi slunkit in på ett riktigt ölhak.


Det var inte många meter vi gick utan att passera en kanal. Det var kanaler i stort sett runt varje kvarter där vi bodde.


Anledningen till att vi for var ju för att fira att Lena fyllt 60 år, ja kan ni tänka er vad åren går. Sista kvällen var vi ute och käkade, ja det var vi ju visserligen varje kväll. Men just denna dag råkade också falla in på vår 29:e bröllopsdag. 


Här är vi på väg hem efter middagen och då är det väldans vackert med allt vatten och belysning. Det var lite annat än vad vanligt är på denna blogg. När det blir dags för cykling återstår att se. Några dagar till får det allt dröja.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards