Alla inlägg den 6 april 2016

Av SimmaCyklaSpring - 6 april 2016 20:22

Trots att det regnat precis hela dagen så bestämde jag tidigt att jag skulle ta en cykeltur i kväll oavsett väder. När jag kom hem regnade det vilket inte fick mig att ändra mina planer. När jag satt och käkade lite verkade det som det slutade regna. Nåväl, ombytt och klar, nu regnar det inte.


Som det sägs, efter regn kommer sol, så även idag. Jag drog iväg upp mot Aspnäs och solen kom fram, jäklar vad härligt det blev.


Efter att jag passerat Björnbo är jag nu framme vid Gruvsjön, hej o hå vad det går. Lite is kvar på sjön men det är nog inte länge till.


När man inte har några bestämda planer kan det bära av lite hur som helst, det gjorde det även idag. Nu är jag helt plötsligt snart i Mårtensgård. Efter att sedan ha passerat Norddalen drog jag iväg upp på Ovangårdsberget och avslutade med att köra lite på banorna där. Riktigt skoj, och halt, men det gick bra tack o lov. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards