Direktlänk till inlägg 9 november 2016

27 km balansträning

Av SimmaCyklaSpring - 9 november 2016 20:46

Steven lurade med mig på en kvällstur, tilläggas kan att jag är väldigt lättlurad vilket är bra. Det är alltid skoj att få ta en tur med Steven. Här står jag beredd att fara ner till Steven.


Vi for till Lerviken och vidare till Dalkarlsnäs. Det var riktig snöpulsning så vi hade fullt sjå att klara oss upprätt hela vägen. Sen rundade vi Dammsjön och for via Solvarbo hem. Nu är vi hemma igen efter 27 km och det är bara att skotta snö igen för tredje gången idag. Först i morse, sen efter jobbet och nu är det som synes dags igen.


Trots att det ser ut som ett riktigt ruskväder så är det helt underbart att vara ute och cykla en kväll som denna.

 
 
Ingen bild

Maria G

14 november 2016 00:03

Hej! Vad härligt det ser ut med snö. Här i Östergötland är det dåligt med det.
Jag träffade Jon på skolan förra veckan ( han heter väl så han som sjunger i Topcats? ) Vi pratade om er och denna bloggen samt att det är synd att Linköping inte ligger i Dalarna.. haha. Tyckte det var kul att han kände till bloggen.

 
Ingen bild

Kalle S.

14 november 2016 06:46

Hej Maria. Jodå visst har vi fått snö så det räcker. Javisst heter han Jon. Han finns även med på några inlägg här någonstans. Han har både cyklat och åkt rullskidor hit. Men det var när han bodde i Falun.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards