Alla inlägg den 31 juli 2016

Av SimmaCyklaSpring - 31 juli 2016 13:58

Här står Erik och jag innan vi ger oss av på en riktig fikarunda.


Nu är vi snart i Vikmanshyttan och klockan är bara strax efter åtta.


Efter att vi passerat både Prästhyttan och Hedemora är vi nu vid Wiks bro på väg över Dalälven.


Efter ca sex mil sitter det fint med en kaffe hos Brödleva i Stora Skedvi.


Full fart i bageriet var det så det var så jag fick lust att stanna. Men nej, det var bara att upp på cykeln igen.


Nu har vi även rundat Vika och närmar oss Torsång där det är dags för,


just det. Lite fikapaus igen. Vi satt inte länge utan drog vidare förbi Stora Tuna innan vi tog sikte på Säter igen. När vi landade i Ovangårdarna hade jag i och med dagens runda fått ihop hela 100 mil under juli månad. Det är nog det mesta jag någon gång cyklat på en månad. Sådana månader skulle man ha lite oftare. Föresten, apropå långt, dagens runda var det längsta som Erik någon gång cyklat på en dag. Det gick riktigt bra vill jag lova. På återhörande!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards