Alla inlägg den 24 juni 2016

Av SimmaCyklaSpring - 24 juni 2016 11:44

När Emil bjuder in till öppen träning är det bara att haka på. Här står jag hemma framför schersminbusken som nu till midsommar står i full blom. Men nu drar jag ner till Emil, häng med.


Innan vi far från Emil ut till Djupdalen tar jag en bild på Tommy från Sala, samt Emil och Mikael från Säter.


När vi kommer till Djupdalen står Mattias från Hedemora där och väntar på oss. Snart bär det av på ett uppvärmningsvarv. Jag och Mikael tar dock 3,6 km som uppvärmning medan de andra kör femkilometern. Efter det blir det full fart för alla på femkilometern. Emil skickar iväg mig först, mitt försprång var dock för litet för att jag skulle hålla undan. Det stod inte på förrän jag var omkörd av alla. Efter en välbehövlig vilopaus skulle vi ta ett varv till. Då nöjde jag mig med att åka trekilometern. Då slapp de andra stå och vänta på mig vid målet. Det var bra. Så får det bli i fortsättningen för min del. Efter det tog jag och Mikael och for hem via Dalkarlsnäs. Mattias for på sin MTB till Hedemora. Tommy och Emil skulle ta ett varv till. Vem vet, de kanske far runt där än. Hej så länge och ett stort tack Emil. Kanonskoj när du bjuder in till träning. Hoj hoj!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards