Alla inlägg den 4 februari 2016

Av SimmaCyklaSpring - 4 februari 2016 16:52

När jag fick höra att Lisa skulle vara ledig på eftermiddagen och ta en cykeltur så bestämde jag mig för att göra likadant. Här står vi hemma hos Lisa i Gustafs och skall precis ge oss av.


Vi hade en himla tur med vädret och vi drog iväg mot Magnilbo.


Tjusigt värre och humöret på topp.


Nu har vi svängt av och åker där det är oplogat, men vi följer spåren där Steven och Tomas körde i går kväll.   


Lite besvärligt på vissa ställen men inte värre än att, just det. Rätt som det är så vurpa jag och när jag liggande på marken tittar bakåt så ser jag att Lisa har ramlat tio meter bakom mig. Hon verka dock klara sig bra. Själv är jag lite öm i bröstet men det går väl över.


Efter 23 km var vi hemma vid Lisa igen och då fortsatte jag själv till Säter och fick då 37 km på mätaren. Det är så här man skall göra ibland. Vid finväder, ta ledigt och ta en tur.


Det är allt bra kuperat innan man kommer till Magnilbo. Nej nu lär jag allt få tag på någon som är mer datorkunnig än vad jag är så jag får någon ordning på min Garmin och överföringen till bloggen.

Hej så länge!

https://connect.garmin.com/modern/activity/1039022959


 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards