Alla inlägg den 31 januari 2016

Av SimmaCyklaSpring - 31 januari 2016 19:38

Frågan var om jag skulle kunna åka idag eller om träningsvärken skulle vara alltför besvärlig efter gårdagens premiärtur. Kändes dock skapligt när jag vakna och efter frukosten gick Johan ut och preparerade skidorna. Då var det inget annat att göra än att ta en tur.


Det vore ju synd att inte passa på när man för en gångs skull är på ett ställe med gott om snö.


Vid stugan har vi Orsasjön inom synhåll även om det idag var lite disigt på morgonen. Nu drog vi ner till Grönklitt där nypreparerade spår låg och väntade. För egen del blev det tio km idag och i väntan på att Lisa och Johan skulle komma tillbaka, ja de åkte ju mer än dubbelt så långt som jag, så tänkte jag köra lite teknikövningar nere på skidstadion. Men ganska snart insåg jag att jag var alldeles för trött för att det skulle bli något med det.

Nu sitter jag hemma igen och hoppas på en MTB-tur redan på tisdagkväll, det verkar ju bli bra väder för det.

Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards