Alla inlägg den 7 juni 2015

Av SimmaCyklaSpring - 7 juni 2015 20:53

Så lugnt som jag tar det nu är det väl risk att det börjar växa mossa på mig. Om ett tag kanske jag ser ut som denna cyklist som jag träffade på i en park i Motala.


Jag fick tre nya kompisar också, det var mig ena riktiga godingar må ni tro. Den ljusa stod i tur att få valpar och ägaren undra om jag ville tinga på en. Nog blev jag sugen, men nej. Det får vara för denna gång.

Hej så länge.

Av SimmaCyklaSpring - 7 juni 2015 20:38

Men för mig blev det ju som åskådare. Det var trevligt det med men det är klart, visst hade jag velat cykla. Nu är det Rikard och Johan som står på startlinjen. Tjejerna blev intervjuade igår efter målgång, grabbarna blev det redan före start. Kanske lika bra det ifall de inte skulle orka prata efteråt.


Kl 08.10 rullar de iväg, härligt solsken och vindstilla. Nej kolla flaggorna i övre kanten. Det blåste så de stod rakt ut. Det blev en slitsam runda i blåsvädret.


En punka och femton mil senare ser vi att de rullar i mål i alla fall.



4.57 tog det, och med dessa förutsättningar får de minsann vara nöjda trots allt. Hoppas jag piggnar till till nästa år så jag får vara med och jaga på dem lite.

Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards