Alla inlägg den 9 april 2015

Av SimmaCyklaSpring - 9 april 2015 18:34

Ja då var det dags för ett läkarbesök igen då. Provsvaret på lungröntgen har kommit och där kunde man inte se att det var några fel på mig. Men eftersom jag fortfarande inte är pigg så tog de ett nytt prov för att kolla så jag inte har Mycoplasma. Jag frågade läkaren, om jag har Twar, skulle det då ha synts på röntgen? Om jag förstod svaret rätt så skulle man ha gjort det. Jag vet inte vad det är för skillnader på Twar och Mycoplasma, men nu blev dock ett prov taget så vi får väl se vad resultatet på det blir. Under tiden får jag väl dega på med mina surdegar och beskära några fler fruktträd så sysslolös blir jag ju inte. Ut och rulla lite på cykeln kommer jag också att göra utan att förta mig. Man får ju lite träning på rumpskinnet och det kan ju vara bra tills den dagen kommer då jag kan börja träna igen.

Hej så länge, vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards