Alla inlägg den 5 december 2015

Av SimmaCyklaSpring - 5 december 2015 13:40

Idag blev det en runda med Steven och Johan. Som vanligt när jag åker med Steven så vet jag inte vart jag har varit. Det är tur att jag har en GPS så jag kan kolla när jag kommer hem. Här har vi i alla fall nyss passerat grisfarmen i Stora Skedvi.


Nu har vi åkt några mil och det är dags för en liten återhämtningspaus. Gäller att trycka i sig lite energi när man är ute på sådana här turer. Det var en riktig lortrunda bitvis, när det inte var lortigt var det istället riktigt halt. 



Efetr tre och en halv timme var vi i alla fall hemma igen. Som ena riktiga lortgrisar såg vi ut alla tre. Men vad gör det. Några till sådana här turer så står det inte på förrän man kan börja känna sig som en MTB-cyklist igen. Har ju varit ett år som går till historien med besvärligheter för min del. Men nu är jag så smått på gång igen. Halloj så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards