Alla inlägg den 1 september 2015

Av SimmaCyklaSpring - 1 september 2015 19:26

Här står jag inför avfärd på en runda som var tänkt gå uppåt Silvberg. Rädd för regn var jag så jag var ivrig att komma iväg. Kollade att jag laddat ner den tänkta banan på min GPS så jag skulle hitta runt. Hade tänkt ta stigar jag aldrig kört på förut. Men ganska snart såg jag att jag laddat ner fel bana. Strunt samma, tar en helt annan tur istället, rundar "golfen" och upp förbi Lodstöparbo. Tar vägen så långt det går, svänger ej vänster som jag brukar ner till Dalkarsnäs utan tar höger istället ner till Laggarbovägen. När jag kommer till Gessån vill jag minnas jag sett på Stevens banor att han kört en genväg på ett ställe. Jag chansar och svänger vänster, är snart inne på en åker och åker. Efter att ha rundat den ett helt varv ser jag en avstickare som jag följer. Det är en liten stig som knappt syns men jag kommer fram i byn i alla fall. Sedan blev det raka vägen hem förbi badet. Klarade mig utan regn gjorde jag också. Blev trots allt en fin liten tur. Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards