Alla inlägg den 16 juli 2015

Av SimmaCyklaSpring - 16 juli 2015 18:52

Jag, samt Lena och Erik är klara för en åktur. Lisa och Johan skall haka på när vi passerar kyrkan i Gustafs.


Vi har det bra när tjejerna drar. Vi spar oss tills det är dags för hårdkörning.


Nu är vi på väg mot Ornäs och då är det jag och Johan som ligger först. Vi vill ju vara med på bild.


När vi passerat Domnarvet och Torsång var det dags för hårdkörning. Jag har kommit på att det finns vissa sträckor som det finns så kallade segment på. Ett sådant segment är på rakan förbi kanotstadion. Vi var överens om att vi skulle gasa lite extra där. Så nu finns jag med på Garmins lista, det var en rolig grej som jag skall utforska lite mer. Nu har vi kommit till fiket i Gustafs och då satt det fint med en vilostund.


Lisa och Erik hade snart fikat klart och ville iväg igen.

  

Men jag hade fått en så stor glass så de fick allt vänta en stund. Men bara glassen var uppäten så for vi vidare.

Det var allt för idag. Tack o hej!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards