Alla inlägg den 10 april 2015

Av SimmaCyklaSpring - 10 april 2015 18:45

Vilket kalasväder, 17 grader varmt, då fanns det inget annat att göra än att ställa upp för fotografen och ge oss iväg på en runda.


Vi drog iväg upp mot Hases Täppa, men vi hann inte långt förrän,


Lena vänder sig om och undrar om jag hänger med. Jodå nog gör jag det, men vad ser vi där framme?


Om inte självaste MTB-åkaren och brandmannen mr Steven. De hade fått gjort en utryckning och släckt en skogsbrand. Vi kunde dock passera och fortsätta vårt pass.


Det var riktiga prövningar jag utsatte Lena för idag. Det var både lerigt och isigt på sina håll. Det var bara tredje gången Lena sitter fast med fötterna i pedalerna så hon var lite skraj emellanåt. Men det gick galant hela vägen.


Vi har nu rundat Gustafs och är på väg över åkrarna mot Solvarbo.


Tjena Lena, gick bra det här.


Jag var ju också med på rundan.


Vi hörs, hej så länge!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards