Alla inlägg under februari 2015

Av SimmaCyklaSpring - 8 februari 2015 11:53

Ja nu har det gått drygt en månad utan träning. Hade ju en vända med feber men det har jag klarat mig från nu några veckor. Hostan som jag dragits med en månad är helt klart lite bättre. I fredags hade jag riktigt ont i halsen och var ganska snorig så efter halva arbetsdagen fick jag nog. Tog ledigt på eftermiddagen och for hem. Nu känns det dock åter lite bättre i halsen och snorningen verkar också ge med sig. Kan man våga hoppas att det är på väg åt rätt håll, ja hoppas måste man ju. Men när det blir någon träning återstår att se. Om det här skall ses som laddning av immunförsvaret så har jag nog nu så jag slipper bli hängig i flera år får jag hoppas. Det enda jag orkar är att gå och "dega", om det kanske det kommer ett nytt inlägg vad det lider.

Vi hörs!

Av SimmaCyklaSpring - 1 februari 2015 13:03

När jag vakna i morse och titta ut såg det ut på detta vis.


Bara att skotta sig fram till vallaboden.


Johan, Lena och Lisa framför Smidgården.


Utsikt över Orsasjön.


Tjusigt tjusigt är det i Fryksås.


Lisa är nöjd med dagen.


Liksom Johan.


Lena mår inte dåligt hon heller efter en helg i Fryksås.


Snö är ingen bristvara här inte.


Lena trampar på.


Snart hemma igen.


Sådär nu är det bara njuta av tre dagars skidåkning och vänta på att träningsvärken skall försvinna.
Hej så länge!


Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards