Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

Det blir inte någon Cykelvasa...

Av SimmaCyklaSpring - 16 januari 2015 13:58

Nu är det så att ett par nära bekanta har gått sta och fått för sig att de ska gifta sig, det är väl inget att säga om det. Men att de skulle välja att göra det just lördagen den 15 augusti, ja det är väl inte mycket att säga om det heller. Men det finns ju så många andra dagar som skulle passa lika bra kan man tycka. Men men, det har fått till följd att jag nu sålt min startplats till cykelvasan och istället köpt en startplats till Cykelvasans Öppet spår som går dagen före. Lika bra går väl det, och har man inte större bekymmer än såhär så är man ju lyckligt lottad, och det vet jag ju att jag är.
Känner mig en smula bättre idag, men det är segt. Vi hörs.

 
 
Ingen bild

Lisa

16 januari 2015 15:28

Jag lovar att den dagen jag ska gifta mig så blir det inte på cykelvasadagen😉
Men kul att du kan köra dagen innan!!

 
Ingen bild

Kalle S

16 januari 2015 16:39

Bra Lisa, inte Vätternrundadagen heller hoppas jag. Ta det gärna en Vasaloppssöndag så kan jag det året skylla på att jag ska på bröllop.

 
Ingen bild

Lisa

16 januari 2015 16:44

Haha ja Vasaloppssöndagen kan ju va en bra dag😉

 
Ingen bild

Peter Snell

16 januari 2015 17:16

Men Kalle. Det där skulle du ha styrt upp. Det är väl klart att dom skulle ha valt ett annat datum.

 
Ingen bild

Steven

16 januari 2015 17:18

Vila nu så att du blir riktigt frisk innan du börjar träna igen. Vi ska nog se till att du är riktigt vältränad till 14/8.
Krya på dig!

 
Ingen bild

Kalle S.

16 januari 2015 17:22

Jadu Peter, de där ungdomarna, de har ingen koll på livets vesäntligheter.

 
Ingen bild

Kalle S

16 januari 2015 17:25

Steven, idag var jag i alla fall feberfri. Men inte pigg. Så nu har jag inga planer på träning, förrän möjligen nästa helg. Men med din och andras hjälp så tvivlar jag inte på att jag kan vara i toppform till den 14 augusti.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Av SimmaCyklaSpring - Tisdag 19 mars 16:27

  Tidigt i morse for jag och Lena mot Sälen. Nu är vi vid Pyramidbageriet i Dala-Järna. Där fyller vi på brödförrådet.  Sen stod det inte på förrän vi var vid fiket i Vansbro.  Mycket gott finns det att välja på där.  Kaffe och sm...

Av SimmaCyklaSpring - Söndag 17 mars 13:40

Nu har jag kört veckans sista träningspass i källaren och kan konstatera att jag fick ihop drygt 30 mil under veckan. Det är kanon med tanke på att jag varit förkyld lite till och från i fyra veckor, men nu verkar det gå bra igen.   Såhär s...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cy...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards