Alla inlägg den 6 januari 2015

Av SimmaCyklaSpring - 6 januari 2015 14:51

Steven lovade göra mig sällskap idag igen och strax före kl nio dök han upp.


Till dagens runda hade Steven gjort i ordning ett turförslag och här håller han på att ställa in kompassen bortåt Stora Skedvi. Vi bär väl av så får jag se vad han hittat på.


Efter mycket farande på vägar jag aldrig kört förut så tog vi en paus vid sjön Nedre Klingen. Vi hade då kört 32 km så det satt bra med en vilopaus. Steven passa på att fota sin gamla skrothög.


Så då tar väl jag en bild på min gamla traktor.


Tar väl en bild på Steven också när jag ändå är igång. Här ser vi Nedre Klingen i bakrunden och isen ligger blank och fin. Sen fanns det inga möjligheter att förlänga pausen så nu var det bara att ge sig av igen. Det blev en fin tur och nu har jag cyklat varje dag sen nyår så nu får det bli en vilopaus ett tag. Blir jag inte sjuk efter alla dessa turer så får jag väl anses vara friskförklarad, även om vissa andra troligen ställer en helt annan diagnos.

På återseende!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards