Alla inlägg den 27 november 2014

Av SimmaCyklaSpring - 27 november 2014 20:18

Hade ju nästan kunnat använda samma bild som i tisdags eftersom vi blev exakt samma personer som då. Förutom mig ser vi Peter, Steven och Tomas alldeles innan avfärd. Vi drog som vanligt iväg genom Norddalen till Mårtensgård. Där körde vi fem intervaller med start var tionde minut. Sträckan vi körde var 2,75 km och tog allt från 5,30 för den snabbaste och 7,00 för den som körde saktast, vilket såklart var jag. När vi väl klarat ett pass var det "rullvila" 700 m vilket då fick ta allt från 4,30 för den snabbaste till bara 3 min för mig. Så det gäller att åka lite fortare så får jag vila lite längre. När fem sådana vändor var avklarade var vi trötta så det stod härliga till. Då for vi via Bispberg och Kasern hem. Jag kan lova att det var krampkänning i vaderna. Det är väl inte så tokigt en vardagkväll i november.

Jag kan redan nu förvarna att jag kommer inte att lägga ut om något pass på lördag då det är lite annat som måste fixas. Men på söndag räknar jag med att det blir ett pass. Om detta kommer ett inlägg så småningom.

Ha det bra så länge, det skall jag ha, halloj!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards