Alla inlägg den 13 november 2014

Av SimmaCyklaSpring - 13 november 2014 20:15

Direkt ner till cykelverkstan efter jobbet för att hämta min nyservade MTB. För ett kort ögonblick funderade jag om jag skulle byta in den mot något med en motor på. En fyrhjuling eller kanske rent av en snöskoter. Nej, jag tog min cykel och for hem, ivrig att testa om den blev snabb nog för ett intervallpass med Steven och Tomas.


När det var dags för kvällens intervaller hade jag sällskap av Steven och Tomas. Det är ju kanon att ha så fina kompisar som ställer upp och plågar mig en helt vanlig vardagskväll i november. Vi körde samma pass som jag och Peter körde för några veckor sedan. Norddalen och runt Sa Kyrkbyn.


Nu är intervallerna avklarade och det gick ju riktigt bra. Jag får lov att säga att de lyckades med min cykel. Den var snabb som bara den. Här pustar vi ut vid utgångspunkten. Alltså hemma hos mig. Men det verka som Steven och Tomas for iväg för att träna lite mer. Själv har jag hunnit tvättat cykeln och även mig själv så nu är jag riktigt nöjd med dagen. Nu skall jag bara klura ut något till helgen. Om det kommer det ett inlägg så småningom.

Ha det nu så bra, vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards