Alla inlägg den 6 november 2014

Av SimmaCyklaSpring - 6 november 2014 18:27

Idag tänkte jag köra ett riktigt "grispass" men men, vad hände. Jo jag hann inte mer än några minuter på uppvärmningen så blev det kålsvart. Nej, lampan slocknade. Tack o lov hade jag ett reservlyse som är hyfsat, men ändå inte tillräckligt för att köra fyraminutersintervaller efter havskanten. Risken hade varit alltför stor att jag hamnat i vattnet.

Jag letade istället upp en 250 m lång backe med rejäl lutning. Den körde jag fyra gånger med lite vila dessemellan. Det är inte roligt alltså, tacka vet jag ett rejält långpass i behagligt tempo i goda vänners lag. Men som Emil säger. Skall man bli bättre måste det göra lite ont ibland.

Stora Silvastrålkasaren som slocknade på grund av att jag inte laddat den efter de senaste passen. Men nu vet jag att det är nog bäst att ladda den efter två pass så jag inte råkar ut för detta igen.
Nu skall jag iväg och få lite mat och det är nu bara en dag kvar här i Stockholm för denna gång. Imorgon em hemfärd och på lördag långpassdags. Vi ses då hoppas jag!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards