Alla inlägg den 4 november 2014

Av SimmaCyklaSpring - 4 november 2014 19:30

Ja då var det dags för en tur igen och för en del räcker det att se denna skylt så väcks minnen av alla olika slag till liv. Den sitter i grova drag kring 25 km in i loppet och man brukar vara ganska mör när man kommer dit. Men idag kom jag på cykel utan jäkt och det gick faktiskt bättre än väntat att ta sig upp.


När jag var klar med min runda var det som synes en välbehövlig tvätt som behövde göras. Får lov att säga att det är riktigt häftigt att vara ute på stigkörning i mörkret. Gäller bara att vara försiktigt för det ligger mycket blöta löv på backen vilket gör att det är såphalt på vissa ställen. Jag klarade dock denna tur utan vurpa.

Då jag nu kört lite fem dagar i rad är det nog klokt att vila från cyklingen en dag. Men nu känns det att man är lite på gång iallafall. Det känns skönt. Nu vila, vi hörs!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards