Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av SimmaCyklaSpring - 18 augusti 2014 21:12

I dag var vi elva som drog iväg för ett som jag trodde skulle bli ett lugnt pass. Här är vi på väg uppför Bygatan för att sedan köra vidare in i skogen.


Vi tog en liten paus nästan direkt. Det är drygt när man kör på besvärliga stigar.


Ajaj, redan efter tre km åker jag på en punktering. Vilken tur att jag klara mig i lördags på Cykelvasans 95 km. Tack o lov så är det lätt fixat på en MTB.


Mycket stigkörning blev det på kvällens pass. Det är besvärligt men ger bra träning.


Det är fint att vara i skogen på cykel. Gäller att ha tungan rätt i mun.


Nu har vi hittat ut ut storskogen och det är slut på kvällens pass.


Det kändes verkligen i benen och hela kroppen föresten att man gjorde en riktig urladdning i lördags. Nu blir det en hel del vila närmaste dagarna för jag har en hel del arbete på huset och gården som blivit eftersatt den här sommaren. Men håll koll på bloggen. Man vet aldrig vad som dyker upp.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards