Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av SimmaCyklaSpring - 15 augusti 2014 20:09


Cykeln spänns fast och det är dags för avfärd till Sälen. Nästa stopp blir i Vansbro för en fika. Gissa vad jag då kommer på. Jo mina energikakor som jag laborerat med ett helt år och nu är så nöjd med har jag glömt hemma. Jag kan ju inte vända för att hämta dem det skulle bli 25 mil extra. Ajajaj, det är ju dessa som skulle hjälpa mig att komma under fyra timmar i år. Hm, då har jag en sak till jag kan skylla på om det inte går vägen.


Stannade vid Lindvallen och hämtade ut nummerlappen på vägen upp till stugan där vi övernattar. Tro det eller ej men bara man får ut nummerlappen börjar man känna sig bättre. Tur att det inte är sämre.


Där fanns det energi att köpa så i brist på mina egna så får dessa duga.


Sen är det det här med skorna. Skall det bli mina två sommarskor,


eller skall det bli en sommarsko på vänstern och en vintersko i storlek 44 på högern. Ja det får jag ta ställning till före start i morgon.


Hursomhelst så bor vi bra och det börjar kännas som att det skall gå bra i morgon både för halsens och fotens skull.


Jag får återkomma i morgon med en rapport. Sov gott, det skall jag göra. Vi hörs!




Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Skapa flashcards