Alla inlägg den 7 juli 2014

Av SimmaCyklaSpring - 7 juli 2014 21:30

I strålande sol och riktig sommarvärme var vi hela 13 st som drog iväg på kvällens MTB-pass.


En fick punka och vände om och så var vi bara tolv. Efter en mil eller så fick även Steven punka. Han hade dock grejer med sig så med hjälp av Peter tog det inte många minuter förrän vi var igång igen. För min del hade det gärna fått krångla lite så jag hade fått vila lite längre. Men det var bara att köra igen. Full gas.


Här tar vi en liten paus med Skedvi kyrka i bakgrunden.


Steven hade tänkt att vi skulle köra i två timmar så för att fylla ut tiden fick det bli en liten vända på Crossbanan som avslutning. Här kommer Steven i full fart.


Här har jag kommit hem, helt nockad är jag. Jag tycker att jag har skaplig kondis men i det här gänget räcker inte krafterna till. Jäklar vad jag får ligga i för att nåssonär hänga med. Men de är snälla och väntar när luckan är för stor. I dag var det torrt och dammigt så det blev en rejält lortig cykel. Nu är den dock ren igen och imorgonbitti skall jag ner till Cykel o Motor och höra om de kan se över den. Det är lite knas med växlarna.


Hela 15 gånger har jag en puls på 160 eller över. Det kan man kalla intervallpass så det heter duga. Om inte dessa pass gör susen på en gammal trött kropp så vet inte jag vad som behövs.


Här är kvällens tur.


Hoppas cykeln är klar till onsdag i annat fall får det väl bli en tur på racern.


Vi ses, om inte förr så senare!

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards